26 Haziran 2018 Salı

MOLLIE MAKES DERGİSİNİN 94. SAYISINDAYIM :) (I AM IN MOLLIE MAKES MAGAZINE ISSUE 94)


 
Herkese merhaba :) Uzun zamandır paylaşmak istediğim bir haber vardı sizlerle. Çok severek takip ettiğim Mollie Makes'in 94. sayısında ben de projemle yer alma şansına eriştim :)) Gerçekten çok ama çok mutluyum. 


   
Bu sayıda ahşap boncuklardan renkli, üçgen bir nihale yaptım. Yaparken çok büyük bir zevk aldım ama elbette yurt dışına ilk kez bir proje yapmanın da üzerimde yarattığı küçük bir baskı vardı. Beğenecekler mi? Onların isteklerini karşılıyor mu ? İngilizce olarak yapım aşamasını doğru ifade edebildim mi ? Bir süre düşündüm bunları :) İlk işlerin her zaman biraz zorluğu oluyor.


Editörden onay gelince elbette çok sevindim ve 94. sayıda ben de yerimi aldım :) Önümüzdeki sayılarda da Mollie Makes'te farklı projelerle yer alacağım gibi gözüküyor.






Bu arada Mollie Makes'in 94. sayısında neler var merak ediyorsanız göz atabilirsiniz:


Ayrıca App Store üzerinden de derginin digital versiyonunu satın alabilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder