1 Ağustos 2018 Çarşamba

KASNAĞA MİNİ DOKUMA




Herkese merhaba :) Uzun zamandır blog için yeni bir proje paylaşmamıştım sizlerle. Bugün biraz boş vakit bulunca hemen bir deneme yapmak ve sizlerle paylaşmak istedim. Pinterest'te gördüğüm bu fikir görür görmez çok hoşuma gitti. Bu kasnaklarla kaplı kocaman renkli bir duvar düşünün. Sizce de çok güzel olmaz mıydı ? :)

Gelelim malzemelere;

- Kasnak (istediğiniz çapta)
-Yün ip
-Makas
-Renkli yün keçeler

  
İlk olarak kasnağın iç çemberine bir yıldız çizer gibi yün ipi doladım (2 kat dolayın)

  
Hemen ardından bir ip yardımı ile doladığım ipleri ortada birleştirdim


Ve iplerin arasından farklı renkteki yün keçeleri geçirdim. İster dolayarak, ister 2 sıra halinde.. Tamamiyle size kalmış.



Sırası biten keçelerin uçlarını arkada birleştirmeyi unutmayın.

  
Ve işte hazır :) Daha soft renkler kullanarak bu yöntemle bebek odalarına da duvar süsü yapabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder