5 Mart 2019 Salı

LCW HOME ÜRÜNLERİ İLE YATAK ODASI DEKORASYONUNA TATLI DOKUNUŞLAR







Herkese merhaba :) Geçenlerde Ankara Podium Avm'de Lcw Home'u ziyaret ettim ve gerçekten çok beğendim. Tarzıma yakın ürünleri bir araya getirerek sizlere de fikir vermesi açısından yatak odası için bir düzenleme yaptım. Üstelik çekimlerde bana yardım eden tatlı küçük bir yardımcım da vardı :))


Nevresim takımı tam yatak odamıza yakışacak renklerde ve hoş geometrik desenlere sahip. Üstelik nevresim takımının bir yüzü gri bir yüzü beyaz :) Bu detay oldukça hoşuma gitti. Beğenenler için kodu 8WL006Z8



  
Bir başka tatlı detay ise  banyo paspası :) Desenleri çok hoşuma gitti ve tatlı bir kilim olarak da kullanabilirim diye düşündüm. Hatta gayet güzel oldu. Siz de bu desenlerde mini bir paspas arıyorsanız bu şekilde değerlendirebilirsiniz. Kodu 9SJ747Z8.



 Bir de bu sütlük ve çiçeklerimi koyduğum küçük vazoya bayıldım ( ve evet aslında vazo değil, diş fırçalık :)). Sütlük kodu 8W8610Z8 ve diğer mini vazo 8W9503Z8.


  
Son olarak başucumu böyle tatlı bir led ışıkla süsledim. Bence çok yakıştı. Kodu 9S2846Z8


 Lcw Home ürünlerini ben çok beğendim. Umarım sizin için de güzel bir fikir olmuştur paylaşımlarım :)

Tüm bu dekorasyon sürecini merak ediyorsanız video için link;
https://www.youtube.com/watch?v=2xONqEoLBb8&t=2s


4 yorum:

  1. ooy mınnoş dogdumu kıme benzıyor acaba merak ettim kuzum, maşallah diyelim <3

    YanıtlaSil
  2. LCW home ürünleri başarılı bence ben de bir sürü şey alıyorum oradan..

    YanıtlaSil
  3. Eşyalara kendi yorumunuzu katmanız ve asıl kullanım şekli dışında kullanmanız onlara yeni bir karakter kazandırmış. Hepsi çok güzel. Bayıldım. Güle güle kullanın. Ama odadaki en güzel şey bir minik prens😊

    YanıtlaSil
  4. Sahanesin Belcim'cim bende ziyrezi edeceğim Lcw home u güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil