28 Mart 2019 Perşembe

H&M HOME BEZ ÇANTA NASIL YAPILIR ? // H&M HOME HACK




Herkese merhaba :) Geçenlerde hikayemde H&M'nin bu çocuk reyonunda gördüğüm bez çantaları paylaşmış ve "Ne dersiniz, yapalım mı ?" diye sizlere sormuştum. Bir çoğunuz bu fikre bayıldı :) Ben de kolları sıvadım.

Bu proje için lazım olan malzemeler;
-Beyaz amerikan bezi (ya da hazır bez çanta kullanabilirsiniz)
-İğne-iplik
-Makas
-Silikon tabanca
-Siyah ve beyaz keçe
-Siyah ve pudra renk akrilik boya
- Textile Medium
- Ya da akrilik boya ve textile medium yerine kumaş boyası
-İnce ve kalın uçlu fırça

Yapımı ile detaylı bir video çektim. Linkini paylaşıyorum.


Sadece şunu belirtmek isterim ki eğer evde hali hazırda akrilik boyanız varsa textile medium ile karıştırarak kumaş boyasına çevirebilirsiniz ya da direk kumaş boyası alabilirsiniz. Tercih size kalmış. Ayrıca her iki uygulamayı yaptıktan sonra kumaşınızı tersten ütüleyerek sabitlemeyi unutmayın.

Bir başka projede görüşmek üzere :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder