1 Mayıs 2019 Çarşamba

LCW HOME ÜRÜNLERİ İLE BEBEK ODASI DEKORU


Herkese merhaba :) Geçen sefer LCW home ürünleri ile düzenlediğim yatak odası dekorunu sizlerle paylaşmıştım. Bu sefer ise yine 5 parça ürün seçerek bebek odası dekorasyonuna el atmak istedim.

Ev dekorasyonunda olduğu gibi bebek odası içinde çeşitli bir ürün yelpazesi var LCW home'un. 

Seçtiğim ürünlerden ilk ikisi bulut ve kedi şeklindeki bu yumuşacık yastıklar oldu . Bebek odası dekorunda bu tarz tatlı yastıkları kullanmayı gerçekten çok seviyorum.

Bulut yastık peşin fiyatı: 32.99 TL
Kedi yastık peşin fiyatı: 39.99 TL


Bu sepet bebek ürünleri reyonunda değildi ama görünce almadan edemedim ve gerçekten çok ama çok beğendim. İçerisine benim gibi kitapları, oyuncakları hem depolama amaçlı hem de dekoratif amaçlı koyabilirsiniz.

Sepet peşin fiyatı: 26.99 TL


Seçtiğim ürünlerden bir diğeri çift taraflı kullanılabilen organik bebek nevresimiydi. Deseni ve renkleri soft, dokusu yumuşacık ve en önemlisi %100 pamuk.

Bebek organik nevresim takımı peşin fiyatı: 79.99 TL





Örme battaniyeler de yine hem dekor amaçlı hem de Efe için kullanmayı sevdiğim parçalardan biri. Soft rengi, dokusu, kendinden yıldız deseni gerçekten çok hoşuma gitti.

Battaniye peşin fiyatı : 39.99TL



  Ayrıca LCW Home ürünlerinden aldığım ilhamla ben de çok tatlı keçeden bir duvar süsü yaptım. Yapılışını da ilerleyen günlerde video olarak paylaşacağım :)



Umarım sizlerde seçtiğim ürünlerle oluşturduğum dekoru sevmiş ve ilham almışsınızdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder