22 Mayıs 2019 Çarşamba

SADECE 5TL'YE BAHAR DALI YAPIMI



Herkese merhaba :)) Uzun bir aradan sonra beğeneceğinizi düşündüğüm yeni bir proje ile karşınızdayım. Hatırlarsanız bundan bir süre önce pamuk dalı yapımını sizinle paylaşmıştım. Hala izlemeyenler için linkini buraya bırakıyorum.

Bahar son demlerini yaşarken etrafta görüp iç geçirdiğim o muhteşem güzellikteki bahar dalları da yavaş yavaş çiçeklerini dökmeye başladı. Bu görüntüyü evime nasıl taşıyabilirim diye düşünürken pinterest'te karşıma bu proje çıktı :) Oldukça basit ve malzemeleri bulmak çok kolay.

Gerekli malzemeler;

- Açık pembe, koyu pembe ve beyaz karton ( benim elimde ucuz olanları mevcuttu ama daha kaliteli bir görüntü yaratmak isterseniz biraz daha pahalı olan dokulu kartonlardan alabilirsiniz)

-Makas

-Silikon Tabanca

-Sulu boya

Yapılışı için size kısa ve öz bir video çektim. Linkini bırakıyorum :) Keyifli seyirler...

https://www.youtube.com/watch?v=PRZ9la01swM







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder