15 Ocak 2018 Pazartesi

KİL DUVAR SÜSÜ


 
Yeni haftaya merhaba :) Herşeye dönüşebilen, her şekilde kullanılabilen malzemeleri çok seviyorum. Kil de onlardan birisi bence :) Hem kullanımı kolay hem de istediğiniz şekle sokabiliyorsunuz :)


Merdane yardımı ile kili açtıktan sonra hem kalıplarla hem de maket bıçağı yardımı ile şekiller çıkardım, belirli noktalarından kurdan ile deldim.



110 derecelik fırında 30 dk pişirdim ve soğumasını bekledikten sonra istediğim renklerde boyadım.

  
Kenevir ipi yardımı ile kil parçalarını birbirine bağladım ve en son büyük bir tarçın çubuğa astım hepsini.

  
Ortaya böyle bir duvar süsü çıktı :) Yapım videosu da yarın geliyor, beklemede kalın...












1 yorum:

  1. Harika olmus,ellerinize saglik. Hele de tarçın fikrine bayildim...

    YanıtlaSil