3 Ocak 2018 Çarşamba

SPREY KUMAŞ BOYASI İLE YASTIK KILIFINA DESEN


 
Herkese selamlar :) Bugün size Cadence'in sprey kumaş boyasıyla yaptığım bir projeden bahsedeceğim. Elbette baştan belirtmek isterim ki siz bu kumaş boyasını tişörtlerinize, şallarınıza ya da herhangi bir kumaş yüzeyinde kullanabilirsiniz.


Ben ilk etapta nasıl bir etki yaratacağını bilmediğim için beyaz amerikan bezi üzerine denemek istedim. Amerikan bezini çift katlayıp yanlarından diktim ve bir yastık haline getirdim. Pinterest'ten bulduğum bir "Hello" yazısı çıktısını ETİKET KAĞIDI üzerine aldım. Bir de elimde yıldız stickerlarım vardı.

"Hello" yazısını özenle kestikten sonra jelatininden ayırıp kılıfın üzerine yapıştırdım. Devamında da "Hello" yazısının altında yer alan detayı ve yıldızları gelişigüzel yapıştırdım.


Spreyi 30 cm kadar yukarıdan tutarak özellikle yapıştırdığım etiketlerin üzerine boya gelmesine gayret ederek spreyi sıktım. İlk tereddütüm boya sprey olduğu için etrafa bulaşır mı ? İkinci tereddütüm ise yazı ve yıldızlar iyi sonuç verecek miydi ? İkisinde de hiç problem yaşamadım. Boya kumaşa denk geldiği anda kumaş tarafından kolaylıkla emiliyor ve etrafa püskürme olmuyor.

Yazıyı ve yıldızları çıkardığımda ise sonuç beni oldukça memnun etti. Elimde tek renk olduğu için biraz üzüldüm. Çünkü eminim ki birkaç rengi birleştirdiğinizde çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkacaktır. O da bir sonraki proje olsun :) Projenin güzelliği bence şurada. Düşünsenize dilediğiniz mottolarla dilediğiniz renkte yastıklar yapabilirsiniz. Nasıl siz  de beğendiniz mi ?











1 yorum: