2 Mart 2018 Cuma

MANTAR SAKSI SEPETİ


 
 Haftanın son gününden herkese merhaba :) Hafta sonu evde vakit geçirmek isteyenler için tatlı ve basit bir proje önerisi ile geldim. Projemiz mantardan saksı sepeti. Tabi illa saksılık olarak kullanmanıza gerek yok, benim gibi dekoratif amaçlı çiçeklerinizi, yünlerinizi, dergilerinizi de içine koyabilirsiniz. 


 Malzeme Listesi

- Mantar (yapı marketlerde ince ve kalın olmak üzere 8-10 metrelik olarak satılıyor)
-Silikon tabanca
-Makas
-Kalem
-Yuvarlak tabak ya da ona benzer bir şey

Benim mantarım ince olduğu için tabanını biraz kalın tutmak istedim. Dolayısıyla toplam 4 adet daire kestim.

   

Ve ardından 4 daireyi de üst üste yapıştırdım. Böylece kalın bir taban elde etmiş oldum.



Hemen ardından da istediğim bir yükseklik belirleyip (sepetin boyutunun ne olmasını istiyorsanız) mantardan yuvarlak tabanın etrafını saracak büyüklükte bir parça kestim ve silikonla tabanı yapıştırarak ilerledim.

 Bitiş noktasında ise mantarın açıkta kalan ucunu başlangıç ucuna denk getirerek yapıştırdım.

   
Ve sepetimiz hazır :) Şimdiden herkese iyi hafta sonları diliyorum ;)





1 yorum:

  1. Mükemmel görünüyor ellerınıze saglık vallah👌🏻😍

    YanıtlaSil