24 Nisan 2018 Salı

KENEVİR İPİ İLE FİLE ÇANTA YAPIMI

 Sonunda hepinizin büyük bir merakla beklediği projeyi anlatmaya sıra geldi :) İşte makrome çanta yapılışı :)

Geçen sene yapmıştım ilk olarak ve sadece instagramda paylaşmıştım. Ama sizler o kadar çok sordunuz ki nasıl yapıldığını kendime ceza olarak bir kez daha yapmaya karar verdim, üstelik bu sefer bir de kamera karşısına geçtim :))

Dolayısıyla burada uzun uzun anlatmayacağım nasıl yapıldığını ama olur da videoda takıldığınız bir şey olursa diye temel adımları fotoğraflayıp buraya da koymaya karar verdim.

Youtube sayfamda detaylı bir yapılış videosu var, izlemeyi sakın unutmayın ;)

Bu arada en çok sorduğunuz sorulardan biri çanta saplarını nereden aldığımla ilgili. Ankara'da yaşayanlar için Kızılay Şık Düğme'de bulabilirsiniz. Ankara'da olmayanlar da internetten rahatlıkla bulabilirler.

Hadi bakalım sizlerden çeşit çeşit çanta bekliyorum :)


1) İlmek geçirme (her sap için 16 ilmek attım)


2) Makrome başlangıç 











3)Makrome düğümü



4) İlmek arttırma







5) İki sapı birleştirmeden önce (her sapta 3 sıra düz makrome, sonra 2 sıra yanlardan arttırarak ilerleyip 5. sırayı bitirince çantanın iki yüzünü birleştiriyoruz)

6) Çantanın iki yüzü birleşiyor



7) Bitiş düğümleme






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder