25 Nisan 2018 Çarşamba

SMOOTHIE BOWL (SMOOTHIE KASESİ)YAPIMI


Son zamanlarda oldukça moda oldu bu smoothie kaseleri. Tadının yanı sıra en ilgi çekici yanı bence görüntüsü :) Öyle güzel süslenmiş tabaklar dolaşıyor ki instagramda, insan yemek için kıyamaz :)


Ama görüntüsünü bir yana bırakırsak bu tarz hem sağlıklı hem hafif ve pratik şeylerden hoşlanıyorsanız bunu da seversiniz diye düşünüyorum. Her gün olmasa da ben haftada 1 defa yapıyorum sabahları. Bazı sabahlar ise sadece yulaf-süt-muz üçlüsünü tüketiyorum. Diğer sabahlar ise elbette klasik kahvaltı vazgeçilmezim :))

Peki nasıl yapılır bu smoothie kasesi diyorsanız, tek püf noktası dondurulmuş meyvelerden geçiyor. Mevsimine göre seçtiğiniz meyveleri (mesela ben bu kase için bir adet muz ve 4-5 tane çilek kullandım) 1 gece önceden varsa kabuklarını soyarak ve yıkayarak buzdolabı poşetlerine atıyorsunuz. Ertesi sabah ise bu donmuş meyveleri azıcık süt ile blenderdan geçiriyorsunuz. Yaptığınız karışım adeta bir dondurma kıvamında oluyor. Ardından da canınız nasıl süslemek istiyorsa üstünü o şekilde süsleyip bir güzel yiyorsunuz :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder